Praktische informatie

• Vanaf maandag tot en met vrijdag zijn afspraken voor massage mogelijk. Zowel overdag als in de avond. Wel uitsluitend op afspraak.
  • Graag vooraf thuis douchen in verband met de hygiëne. Na een massage is eventueel mogelijk te douchen in de sportschool, u dient dan wel gekleed naar de douches te lopen.
  • Tijdens een behandeling wordt te alle tijde rekening gehouden met uw wensen en grenzen.
  • U bepaalt zelf de duur van uw behandeling met een maximum van anderhalf uur.
  • Combinaties van onderlinge behandelingen zijn mogelijk.
  • In belang van uw gezondheid worden er geen massages gegeven bij: koorts,extreme vermoeidheid, vaataandoeningen (trombose), besmettelijke huidaandoeningen, steenpuisten, infectieziekten (griep, extreme verkoudheid). Tevens worden er geen massages geven bij drugsgebruik, antibiotica. Bij extreme overgangsklachten of gebruik van bloedverdunners of andere medicijnen graag eerst overleggen met uw huisarts.
  • Carma massagepraktijk kan niet aansprakelijk gesteld worden voor schade of letsel als gevolg van verzwijgen van medische informatie van lichamelijke en/of geestelijke aandoeningen, blessures, medicijngebruik of geestverruimende middelen.
  • Carma massagepraktijk biedt ontspannende massage en geen spannende massage!
  • Wilt u iemand een behandeling van Carma massagepraktijk cadeau doen? Dan kunt u een  cadeaubon bestellen.
  • Wilt u meer informatie of wilt u een afspraak maken neem dan gerust contact op met Carma massagepraktijk.
  • Betalingen graag contant.
Feather

Carma massagepraktijk
Winkelhof 1 – SportCity
2353 EH Leiderdorp
T 06 53 22 09 22
info@carmamassagepraktijk.nl

Maandag 14.00 tot 22.00 uur
Dinsdag 9.00 tot 22.00 uur
Woensdag 9.00 tot 22.00 uur
Donderdag 9.00 tot 18.00 uur
Vrijdag 9.00 tot 22.00 uur
Zaterdag 9.00 tot 17.00 uur

Carma massagepraktijk werkt uitsluitend op afspraak.

Mijn motto

"Doe eens iets voor jezelf.
Jij bent ook belangrijk!"